Марші бувають похідними, урочистими, спортивними, казковими, траурними, святковими.
Пригадай лічилку. Проспівай її за схемою:
Виконай лічилку тричі: пісенно, танцювально та маршово. Змінюй не лише характер звучання, а й текст останньої фрази:
А зараз - фізкультхвилинка!
Послухай пісню. Яка головна думка цього твору?
Поміркуй, чи є музика пісні маршовою. Чому для цієї пісні обрано саме такий тип музики? Проплескай ритм пісні. Зверни увагу на чіткість та ритмічність.
Співай пісню, повторюючи кожний четвертий рядок двічі.
Домашнє творче завдання (за бажанням):
- Зніми на відео, як ти виконуєш лічилку.
- Намалюй ілюстрацію до почутої на уроці музики.
- Зніми на відео, як ти співаєш "Пісню про барабанщика".
Якщо ти хочеш переглянути підручник з музичного мистецтва ("Музичне мистецтво" 3 клас Ольга Лобова), перейди за посиланням: